събота, 30 януари 2016 г.

3+1

Хубаво е да си дадеш почивка... Като изключим няколко подаръка, които подготвям  за 2 дами, които ми помагаха през бременността, в малкото откраднати моменти за творчество, правя основно неща за себе си и децата.
Не бях отваряла Арт журнала си от лятото. Наскоро нахвърлях няколко идеи за странички и сега нямам търпение да ги реализирам. Първата е вдъхновена от фотосесията, която ни направи фотографката Мартина Лазарова, през бременността ми.
Тъй като много малко съм се занимавала с декупаж, изобщо не знаех, че лепилото С200, покрито с акрилни боички придава напукан д/ефект. Отначало се ядосах, защото идеята ми не бе такава, но крайния резултат ми хареса.





7 коментара:

bejko каза...

Чудесна страничка се е родила в твоят журнал Маги! И как няма като е вдъхновена от най-хубавите неща в живота!Хубаво нещо са журналите и микс медиата, първо правим нещо за себе си, което в другата част от нашето хоби рядко се случва и второ-дефекта винаги може да се превърне в ефект ;)!Радвам се че се включваш в нашето цветно сърцато предизвикателство!

Lin каза...

Sweet photo and wonderful journal pages to highlight it, Maggie! Thanks for joining us this week at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

Irena Stefanova каза...

Уау! Станичката е много вълнуваща, Маги! Фотосесията ви също е много красива, но така включена снимката ви в журналчето, прави събитието наистина отбелязано по подобаващ начин. Харесва ми как в на пръв поглед изчистена страничка има толкова фини детайл и как си изпипала всеки един; харесва ми и как използваш печатите; харесва ми математиката и резултата :) Личи си, че си вложила цялата си любов!
Прегръдки!
Ирена

Kati каза...

Маги, радвам се да видя тази толкова лична, и съдъжаща много любов страничка. Да сте живи и здрави цялото семейство, и да ти остава повечко време за творчество :) през "почивката".

Anna-Karin каза...

Such a beautiful page and photo! Love all the textures. Thank you so much for sharing with us at the Simon Says Stamp Monday Challenge Blog!!

BEARKIS каза...

Чудесна страничка, чакам следващите!

Catherine каза...

This is beautiful! I love the texture on your page. Cathie <3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails