четвъртък, 24 март 2016 г.

Shopaholic

Едва ли ще учудя някого ако Ви кажа, че обичам да пазарувам, всякакви неща козметика, дрехи, крафт материали...
До сега май не бях си купувала печат специално за мен. Този на Saturated Canary обаче си го взех веднага щом го видях. Знаех, че искам да го използвам за себе си, но дълго време нямах ясна идея как точно.


Идеята за фона взех от клипа на Elena Morgun. Печатът по фона надпис е от Мигито. Синьото и червеното са микс от няколко цвята.


Не помня от кога не бях оцветявала, даже си мислех, че съм забравила. Отне ми повече от 3 часа и сърце не ми даде да я изхвърля, когато в стремежа си да я разкрася с бял гел химикал, почти я съсипах. Опитах се да оправя пораженията, които й нанесох.




Картишок-Непокорна, Дива и Красива
Deep Ocean Challenge-Fave Color Combo
Bunny Zoe's Crafts-Favourite Stamp Company

2 коментара:

bejko каза...

След всяка твоя страничка ставам все по-любопитна за следващата. Това свежо настроение което ми донесе днес ме върна в годините в , които аз също пазарувах много повече от сега и това ми носеше удоволствое ;! Радвам се че допълваш колекцията ни с още една прекрасна част от твоят журнал!
Поздрави и прегръдки!

Villi каза...

Много свежа и светна страничка :) Пък и успокоително звучи това за икономиката ;) Чудесно вдъновение :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails