вторник, 8 март 2011 г.

Първите ми сватбени покани

Честит празник, дами! Бъдете здрави, щастливи и много обичани! :)
От известно време си мечтаех как някой ще ми повери направата на покани за едно от най-важните събития в живота си, а именно сватбата. Около Коледа миналата година мечтата ми се сбъдна. Направо не можах да повярвам. Може да звучи глупаво, но се вълнувах сякаш, че аз ще се омъжвам. :)))
Булката си бе избрала модел. Покрай поканите направих и табелки за масите. Както ще видите картона на поканите и табелките е различен по нейно искане. Имах и поръчана книга, която правих два пъти, но не ми хареса как стана. Изобщо нямах намерение да я изпращам с поканите, но булката настоя, за да я даде на своя приятелка, която има печатница за да се опита да направи подобна /да е в тон с поканите/. Щом си получи нещата, обаче каза, че си я харесва и ще си я използват, но аз не направих снимка. 





7 коментара:

Hristovica каза...

Маги, честит празник и на теб!Напълно те разбирам за вълнението, което си изпитала покрай поканите. Много са красиви и изискани.

Анонимен каза...

Много са нежни и красиви. Браво!

goldie каза...

Много е красива поканата и табелките!Честит ти празник и на теб!

Addii каза...

страхотно си се справила1още много поръчки ти пожелавам,днес и аз ще правя комплекти

Nelka каза...

Разкошни са, изключително стилни.Пожелавам ти оше много поръчки.

unicorn каза...

Маги мила първо да и честитя празника макар и със закъснение:))))
Всичко е невероятно нежно и красиво и не се и съмнявам,че се е харесало:)))И аз на твое място щях да се вълнувам толкова,защото мен сватбите ме вълнуват много:)))Поздравления за поръчката и за прекрасно изпълнената работа и ти пожелавам още куп поръчки:)))

Katerina Arsenova каза...

Магии надявам се си прекарала добре празника. Поздравления за чудесните покани направила си ги много изискани и красиви. и табелките са супер !!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails