четвъртък, 2 юни 2011 г.

Пак ще се срещнем след 10 години...

Тази година се навършват 10 години от както завършихме гимназия. Заех се с организацията. Скромно събиране само на нашия клас. Сбирката е следващата седмица и почти всички потвърдиха присъствието си. Вчера си говорехме с една от малкото ми съученички останали в града ни, че от тук нататък ще е все по-трудно да се съберем всички. Повечето се пръснаха из България, Франция, Русия и Китай.
Бях запланувала да направя покани за целия клас, но... времето не беше на моя страна и така сведох 20-те броя само до 1- за класната ни. Все пак поне за нея трябваше да е малко по-официално.





18 коментара:

BEARKIS каза...

Ех,спомени...Пожелавам ви хубава,наситена с емоции и спомени за преживявания среща!Картичката за класната е класна!!!

Deni каза...

Много оригинална идея!Пожелавам ти вълнуваща среща и приятни емоции!

kami_bonbona каза...

Страхотна е картичката Маги, весело изкарване :))

Nelka каза...

чудесна покана за чудесна инициатива!Весело изкарване и от мен!

Katerina Arsenova каза...

Цар си на детайлите !!!

bellnell каза...

:) Маги, пожелавам ти много емоции,чудна е поканата!

Поли каза...

Уау, първо за картичката и второ, че се оказваш толкова млада /това е комплимент/ :-) Страхотна е поканата. А каква е връзката с Париж?

Маги каза...

:) Много благодаря за хубавите коментари и пожелания, момичета!
Поли, благодаря ти за комплимента! :) Връзката с Париж е, че сме завършили езикова гимназия с френски език. :)

Neli каза...

Много е красива! Поздравления!

Cvety каза...

Много ми харесва и на мен - стилна, свежа, идейна, изпипана.. :)
Весело и в никакъв случай не последно виждане със съучениците!

Miss Emerald каза...

Ще повторя някое от другите момичета, но поканата е станала наистина много, много хубава! Приятно изкарване и от мен!

Te4eto каза...

Ако не беше пояснила можеше да си помисля, че каните класната в Париж :о)
Много хубава картичка! Желая ти весела среща... а защо не и да отскочиш до Франция!

unicorn каза...

Маги поканата е страхотна:))))Почти сме наборки с тебе значи:)))Аз съм випуск 2002 и догодина и ние ще празбуваме 10г от бала:)))Емоциите сигурно са големи:)))

Lionelsa каза...

Поканата е страхотна! Ще остане красив спомен от сбирката.
Ние също правим сбирка по случайще честваме 10 годишнината от завършването, но ще бъдем целия випуск. За това се отказах да майсторя каквото и да било за случая.
Весело изкарване и да покажеш снимки!

Unknown каза...

Маги, страхотна е! Просто съм запленена от последните ти творения! Поздравления! :)

Kirsty Vittetoe каза...

This is awesome! Thanks for sharing!
Hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

melsanford каза...

Beautiful card. Lovely design :-) Thankyou for Stamping Something for Dream Valley! Love 'n' hugs, Mel xx

Donika каза...

Маги прекрасна е, това тюркоазено синьо ми е любимия цвят.Много изтъчнено, точно по френски!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails