петък, 18 май 2012 г.

Картичкофурии-Предизвикателство 117

Привет!
Имам удоволствието да ви поканя да участвате в моето второ предизвикателство, което тази седмица задавам при Кртичкофурии. Темата е „Картичка с ръчно изработени цветя”. Няма ограничение на материалите, от които са направени цветята, може да са плетени, от фимо, плат,  хартия, мъниста или каквото друго ви хрумне. :) Важно е да спомена, че цветята за украса трябва да са само ръчно направениМоже да е 1,2,5… колкото желаете, но да са направени от Вас! Развихрете въображението си.  Очаквам с нетърпение Вашите картички. :) Ето моето вдъхновение



Използвах любимите ми навити розички. Можете да видите тук как се правят, ако все още не знаете. :) Тази мадамата на Krista Smith си я купих почти веднага щом я пусна в продажба. Много е елегантна и става за всякакви поводи.


В случая след като направих картичката ми поискаха картичка за абитуриентка, с място за паричен подарък. Картичката беше вече готова и й сложих едно джобче, но не прилепваше добре и за по-сигурно го заших. За надписа не ми остана място отпред и мисля, че така  се получи много добре, тъкмо и вътре си има украса.


Ще има и награда, разбира се, за картичката, която най-много ме впечатли със своето/своите ръчно изработено/и цвете/цветя. :)


Приятно творене на всички! :)
Картичката ще включа в Предизвикателството на Дани и в

12 коментара:

dani's cards каза...

Ех,че хубаво предизвикателство! Накрая ако се съберат всички цветя от картичките - ще имаш цяла градина!
С най -голямо удоволствие ще се включа!

Диляна каза...

Определено ще успееш да ме предизвикаш :-)Първият и единствен опит, когато се опитах да си направя цветя, беше меко казано плачевен :-) Но не пречи да опитам пак :-) картичката е страхотна, а и тези розички са много симпатични :-)

Пъстър свят каза...

Маги, чудесна картичка и предизвикателство! Напоследък и аз съм на вълна ръчно изработени цветя.
Ще участвам с удоволствие в твоето предизвикателство!

CraftyEllie каза...

Маги,много е симпатична и нежна картичката и веднага си помслих, че е за абитуриентка. Идеята с пришитото джобче е чудесна...еех, колко е хубаво да си абитуриентка - подаръци, купони хаха...целият жвот е пред теб!
В предизвикателството едва ли ще смогна да се включа, но ще го следя с интерес!

BEARKIS каза...

Аз нямам инструменти,винаги са ръчно правени моите,така че,с най-голямо удоволствие съм"за"!!!Поздрави!!!

Dani каза...

Страхотна мадама - достойна за кралица на бала :)
Картичката ти е в много свежи цветове. А украсата от вътре е "бомба", по добре не би могло да бъде! Винаги съм се стремяла да сложа дори малък акцент от вътрешната страна на картичката, защото иначе ми изглежда някак гола... Твоят аранжимент кореспондира с лицето на картичката. Относно розите - и аз ги обожавам. Бързо, лесно и удобно. От всички ръчно правени цветя - тези ми стават най-бързо. Скоро мисля да експериментирам с fimо, така че - очаквай ме при теб!
Благодаря ти, че се включи в моето предизвикателство!

Unknown каза...

Еххх Маги :) Страхотна картичка, а картинката е супер :)
Трябва да почваме с цветята :)

sara каза...

gorgeous card love the image thanks so much for joining us at deep ocean this week
hugs sara x x

Judith каза...

Love this gorgeous card your ncolouring is gorgeous and the colours and details just perfect thanks for playing along at Creative Craft Challenge this week this week and good luck hugs Judith x

Miss Emerald каза...

Маги, изключително стилна, елегантна и красива картичка, която нищо не губи от това, че няма надпис. А вътрешната страна се е получила повече от чудесна с един замах!

Green-Eyed Girl каза...

Оооо, чудесно предизвикателство. Не знам дали ще успея да се включа, но имам огромното желание. Да видим...

Loopylou. каза...

Super card maggie, I love the pearls in the centres of the flowers too.
thank you so much for sharing it with us over on the SC challenge blog
hugs Lou xxx

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails