вторник, 18 декември 2012 г.

За Тони

Почти приключих с коледните приготовления, останаха ми да опаковам няколко подаръка. Коледните картички са направени и почти всички са изпратени. 13-те броя бързи картички, за които споменах няма да ги видите. Когато се усетих, че не съм ги снимала, вече прилежно ги бях сложила и запечатала в пликовете. :)
За сметка на това днес съм подготвила не една, а цели 3 картички. Първо днес е последния срок за вдъхновенията от Тони и после, защото не ми се пускат отделни публикации. :)
Първата е вдъхновена от ден първи на Тони. Една малко по-различна интерпретация на нейната картичка.



Цифрите са напръскани с Glimmer Mist-Old Lace

Втората е вдъхновена от ден 17-ти



Снежинките също са напръскани с Glimmer Mist, но за тях използвах Pearl.

За трета взех за вдъхновение триъгълните елхички на Тони и се получи това :)


4 коментара:

Valchen каза...

Много са хубави - семпли, празнични, цветни!

Toni каза...

Наистина са много хубави. Носят усмивки и настроение!

arcadia каза...

Чудесни картички, Маги!

Ellie каза...

И трите са много красиви, Маги! Просто не мога да си избера фаворит:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails