петък, 7 декември 2012 г.

За стенсилите...

Често разглеждам организацията на работните места на другите крафтъри. Понякога взимам интересни идеи. Моето е доста ограничено,  при това по-голямата част от материалите ми са заключени в шкафа, далеч от ръчичките на Емо. :)
До скоро държах стенсилите си в една кутия, но не ми е много удобно всеки път да я вадя и да ровя в нея, за да намеря това, което ми трябва. Аз нямам много стенсили и първоначалната идея ми беше да ги подредя на едно пано и да ги сложа на стената над бюрото ми. Мъжа ми не остана много очарован от идеята и аз си намерих друг вариант. Закачих ги от вътрешната страна на вратичките а шкафа ми. Така хем са ми всички под ръка, хем са далеч от очичките на Емо. :)



Залепих магнитни ленти за вратичките сложих стенслите на тях. По-дебелите ленти от 1-та снимка всъщност е старата ми магнитна подложка за машинката за изрязване. Тя доста се  бе деформирала, но я бях запазила и ето че ми влезе в употреба.


5 коментара:

iruha каза...

моите ножове се съхраняват по същия начин :)

Te4eto каза...

Изглежда много удобно!

Lionelsa каза...

Страхотна идея!
Много практично.

dani's cards каза...

Маги,страхотна идея! Много хитро!;-)

Mila каза...

Маги, страхотна идея! Много ми допада, намерила са им супер местенце, хем са ти удобни за ползване и няма шанс да забравиш някой, а и са скрити и подредени!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails