четвъртък, 10 януари 2013 г.

Моето творческо кътче

И други пъти съм ви показвала моето малко кътче за релакс. Малко по малко добавям нови неща и размествам, за да го направя възможно най-удобно за работа.


Да си призная от месец сигурно не е било толкова подредено. Имам навика да започвам няколко проекта едновременно и напоследък често оставях натрупани отгоре листи, корици и боклуци, а в бързината да прибера панделки, пънчове и други неща в шкафа, понякога просто ги слагах където видя свободно местенце. Вчера щателно си огледах материалите, подредих ги и отделих някой, които изобщо не използвам и все още не съм решила какво да ги направя.



До принтера освен цветните картони има дизайнерски хартии 12 х 12 инча и няколко от редовете на стелажа са заети с работни документи. На долната снимка се вижда поставката ми за копик маркерите и кутиите ми за инструменти и химикали, които  наскоро ви показах. До тях съм си сложила малко шкафче с чекмеджета, в което си държа някой готови неща, които съм направила, няколко вида тиксо, квадратчета за 3D ефект и нарязани елементи за декорация. В панерчето отгоре съм си наредила различни видове лепила, напукващи боички, брокати, течни перли, акрилни боички и пистолета за топъл силикон. За по-голямо удобство си отделих ножичките, линията и някой по-дребни инструменти, за които все ми се налагаше да ровя в кутията защото са късички.
Голяма част от нещата си държа под ключ в този шкаф, заради моя син. :)



На първия рафт има хартии, машинките ми за рязане поставяне на спирали. На средния са прибрани по кутии пънчове, цветенца, печати и всякакви неща за бижута. На най-долния рафт са панделки, перлички, мастила, платове и филц, запаса ми от двойно залепващото тиксо, както се  вижда и в двете малки метални кутийки има елементи изрязани от бирен картон. И на вратичките, както скоро ви показах са моите шаблони за рязане. 

Е, това е моята крафтърска съкровищница. Пожелавам ви усмихнат ден!


13 коментара:

Te4eto каза...

Много ти е уютно местенцето! Радвам се че ти бях "на гости"!

Биляна Казакова каза...

Еха, хареса ми и подредбата, и запаса! :)

VioletCloudlet каза...

Искам и аз такова местенце :)

Didi Georgieva каза...

Ехааааааааа страхотно местенце!Очарована съм от всичките материали и машинки които си си набавила.Аз имам доста да наваксвам:)

Veselina каза...

Прекрасно, Маги и много приятно местенце! В момента при мен е разхвърляно, така че ми е познат творческият хаос. Аз все се опитвам да работя малко по-подредено, ама не ми се получава.

Toni каза...

Прекрасен кът! Браво! Завиждам ти за подредеността, при мен цари вечно хаос! Все си обещавам, че някой ден ще си подредя...

Елена каза...

И на мен много ми хареса. А как успяваш да опазиш незаключеното от малкия помощник? У нас всичко е ужасно интересно...

Exclusively by Mel каза...

Thanks so much for sharing your crafty space with us @ Deep Ocean.
Looks like you have made the most of your crafty space, love that it's super tidy xxx
melly. xx

Esi каза...

Страхотно, истинска крафтърска съкровищница!

Kati каза...

Чудесно и добре подредено местенце си имаш Маги. Аз от няколко дни се каня да покажа нововъведенията, които имат за цел да сложат в ред нещата при мен... може и днес да успея :)

Mila каза...

Е, МАги страшно подредено и уютно е твоето мместенце! Благодаря , за интересното гости!

Маги каза...

:) Благодаря ви, момичета!
Елена, не знам до кога ще мога да ги опазвам. За сега съм му отделила на него фулмастри, с които да рисува и му дадох моите къдрави ножички, които не използвам, а той много им се радва. Та си знае, че си има негови творчески неща, подобни на моите и удържам фронта :)

Addii каза...

Маги ,местенцето ти е чудесно.Още вчера видях публикацията,но нямах време и днес вече спокойно те разгледах и прочетох .Много е подреденко и хубавко .
Сега ще разгледам и другите участници в предизвикателството .
Поздрави и успех!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails