четвъртък, 1 август 2013 г.

Лексикон от Ива

1.Кое провокира хобито ви?Как започна и помните ли защо?
:) Роди се кръщелникът ми и исках да добавя картичка към тортата от памперси, която му бях подготвила.

2.Намирате ли време и за себе си?Какво най-обичате да правите ,когато не сте се затрупали с хартии?
Да, мисля че това е много важно. Всеки човек трябва да има дори и мъничко време за себе си. Понякога снимам, понякога гледам филм, чета, а понякога имам нужда да побездействам с хубава музика.

3.Усмивката....къде се ражда тя за вас,в какво,кого?
Синът ми, съпругът ми, красива гледка, среща с приятели...

4.Цвете....любимо,отгледано или все още мечтано?
Любимото ми цвете е роза, обожавам също и маковете... но... тук ме хвана. :) Няма цвете, което да съм отгледала. Не ме бива в тази дейност. Колкото пъти са ми подарявали такива в саксия съм ги уморявала. Не нарочно. :)

5.Най-доброто за/във,чрез/ вас.
За мен-семейството ми, спокойствието

6.Кое ви кара да се гордеете?
Синът ми, работа, която съм свършила добре

7.Подарете ми една мисъл-ваша или любима :)
"Спри да живееш за това, което е зад ъгъла и започни да се наслаждаваш на разходката по улицата." - Грант Милър

8.Сутрин...с чаша кафе /или чай/...Лежерно или забързано...Как започва за вас новия ден?
Кафе! Както казва мъжа ми преди сутрешното ми кафе е по-добре да не ме закача никой. Лежерно, обичам да го пия бавно, дори често студено вече.

9.Любимо място.
Не съм се замисляла. Май нямам такова.

10.Мечта...реалност или чакаща още своя звезден миг.
В предния лексикон отговорих на този въпрос. :)


1 коментар:

Unknown каза...

Маги,благодаря ти за отделеното време и открехването на вратата,водеща към теб,приятно ми е когато ти идвам на гости,в твоето местенце.Цветно е,различно е ,като сън.Обещавам да не надничам зад ъгъла,а да си вървя по "моята пътечка"...Прегръдка голяма от мен :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails