понеделник, 20 март 2017 г.

Бебешки съкровища

Често се случва да започна нещо за себе си или децата и завършването му да се проточи във времето.
Тази кутийка е за така наречените "Бебешки съкровища" на моя син. Преди няколко години бях направила една дървена, но тя се оказа много мъничка и със започването на албума му за 1-та годинка, започнах и тази кутийка. С красивата си кутийка Мартина ме вдъхнови най-после да я довърша, защото дълго време стоя на части. Изцяло ръчно направена е. Личи си по многото кусури, които има. Винаги съм казвала, че правенето на кутийки изобщо не ми се отдава. Тази и на дъщеря ми, която ще Ви покажа скоро, доста ме затрудниха. Все пак крайния резултат е 2 симпатични кутийки, макар и съвсем не идеални.





2 коментара:

Martina Stoycheva каза...

Маги,много хубава е станала!

Sandra каза...

What a super cute box, love the gorgeous red and the layers you've created. Very pretty. Thank you so much for joining us at Simon Says Stamp Monday Challenge. Hugs, Sandra

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails